Jälkipyykkiä: TOP3 kirjamessuosastot

Vieläkö jaksatte kirjamessukuvia? Samalla kun kiertelin messuhallissa, ihastelin ja kauhistelin eri osastoja. Koska messut ovat myös markkinointitapahtuma, ne ovat oiva tilaisuus pieneen brändäykseen. Näille kolmelle annan eniten pisteitä.

 

TEOS



Pirteät oranssin ja punaisen värit, lämmin kirjastohuonemainen tunnelma. Houkutteleva sohva. Liitutaululla selkeästi kirjailijoiden esiintymisajat. Pieni tila, mutta sopivaa väljyyttä liikkua.

VIRO


Näyttävä, graafinen, selkeä. Mustassa kuutiossa oli rauhoittava tunnelma, ja ulkopuolella hyvin tilaa perehtyä virolaiseen kirjallisuuteen.

GUMMERUS



Mustapunavalkoinen jättilakana (romaanin Sydämen mekaniikka -kansi) kiinnitti huomion. Miellyttävän pelkistetty yleisilme. Teokset jaoteltuina hauskasti temaattisiin laareihin, joissa liitutaulukyltit.

BAZAARILLE piste hauskasta kattolaitteesta!

Comments

Teksti:Noora Valkonen
Avainsanat: Bazaar, bisnes, brändit, Gummerus, kirjakauppa, kirjamessut, kirjankustannus, markkinointi ja mainonta, tapahtumat, Teos, Viro

Kommentit

Oma kommentti

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *