Vs: Nahkahousut sängyssä

Etusivu Foorumit Nahkahousut sängyssä Vs: Nahkahousut sängyssä

#411476 Ilmoita asiaton viesti

Nimetön

[/quote]

Oikeesti antteksi taas Ghana, että tuollalailla taas möläytin… Minulla on aikaspaha jakautunut persoona… Kuten esim. elokuvassa Kalteva Torni Martti Suorsalolla… Eli ei täällä kukaan muu käytä nimimerkkiäni, kuin tuo sivupersoonani. Minä yritän vaientaa sen ! Anteeksi vielä ja toivottavasti joskus pääsisin näkemään sinut nahkahousuissasi!:) Siihen asti yritän kaivella prinssinnakkiani esille…[/quote]

Tämä Jyväskyläläinen rehevä, työtön yksinhuoltajaäiti on ristinyt minut Vitun Urpoksi. Siispä käytän hänen minulle antamaani nimimerkkiä Ghanalle, ja vain Ghanalle kirjoittaessani. Muille kirjoittaessani käytän toisia nimimerkkejä eli jos ja kun jossakin ketjussa kirjoittajana on Vitun Urpo, niin se en ole minä.
Joku yrittää kirjoitella Ghanalle käyttäen nimimerkkiäni tarkoituksella saada minut lopettamaan kirjoitteluni, mutta se ei tule onnistumaan.
Muuten, tiedätkö, että Ghanalla on horovittu ja hän on syntyjään suomalainen.

[/quote]

Mitä sä nyt taas sekoilet? Muista pillerisi! Jos jakautuneella persoonalla on epäselvyyksiä mun syntyperästä, niin käske tulla katsomaan, saa hän ehkä jopa koskettaa, että uskoo näkemänsä todeksi…
[/quote]

Kyllähän minä tiedän, ettet asu Jyväskylässä, vaan käyt siellä vain töissä, johan kirjoitin aiemminkin että oletko köyhä, kun kirjoitat vain työajalla… Ja senkin uskon, että tummaihoisena olet syntyperäinen afriikkalainen. Lisäksi uskon, ettei sinulla ole lapsia ja että olet sorja runkoinen!:)

Tuo paha puoleni vaan jotenkin taas kerkesi kirjoittamaan omiaan… Anteeksi taas! Minä menen jatkamaan taas prinssinakkini räpläämistä, ehkä se joskus alkaa jöpöttämään…