Vs: mieltymys vitsoihin

Etusivu Foorumit mieltymys vitsoihin Vs: mieltymys vitsoihin

#290470 Ilmoita asiaton viesti

Nimetön
nostalgia wrote:
Etkö sä nyt ole vähän turhan kovaa tyttöä. Jos tapaat jonkun perinteistä brittien sisäoppilaitosta käyneen, sano vain etteihän ne six of the best rottinkikepillä varmaan tuntuneet miltään. kaksitoista lujaa lyöntiä notkealla rottinkikepillä paljaille pakaroille on tosi ankara rangaistus. Vai etkö ole itse kokenut? Ja sitten viikon verran joka kerta lisää, aina 30 saakka. Kuten sanottu, en ole itse tällaista ”piiskaviikkoa” saanut osakseni, enkä halua. Mutta laske nyt, paljonko lyontejä viikossa kertyisi – mun matikalla yli puolitoista sataa. Oli välineenä mikä tahansa solmiota tukevampi väline (!), siinä on kyllä kipua kerrakseen. Ja sitä häpeää ja jännitystä ja odotusta.

Jossain puhenvuorossa jonkin aikaa sitten jo ihmettelin, miksei sinusta ollut juuri silloin kuulunut palstoilla, ja paljastin suorastaan nähneeni märkiä unia. Jos vatsallaan pystyy saamaan unta, odotetaan ensi yötä …

Olen saanut kovia selkäsaunoja ja antanut niitä. Juuri sen takia voinkin sanoa, että kaksitoista ei ole paljoa.
Selkäsaunaa ei anneta sillä tavalla, että alusta asti lyödään täysillä.
Pikkuhiljaa annetaan lyöntien vaikuttaa ja kasvattaa kipua. Toisto on se, mikä saa takapuolen liekkeihin.

Rottinkia voi yhdistää muihin välineisiin. Remmillä alussa ja rottingilla päälle, tai päinvastoin. Muitakin yhdistelmiä löytyy. Jokaisen ihmisen omaan tapaan reagoida piiskaamiseen, jokaiselle iho- ja hermotyypille omanlaisensa selkäsauna.

Pitäähän elämää olla tämän palstan ulkopuolellakin. Ensin yksityiselämä kuntoon ja tasapainoon, sen päälle sopiva annos ankaraa kuria saajana ja antajana.