Vs: Enkelikortteja

Etusivu Foorumit Enkelikortteja Vs: Enkelikortteja

#932169 Ilmoita asiaton viesti

Nimetön
hiphei, post: 11042772 wrote:
Fiona
”Olet pyytäny apua enkeleiltä, joten ole avoin vastaanottamaan heidän opastuksensa. Sinä ansaitset enkelten tuen.”

”Olen iloinen, että olet pyytänyt apua Jumalalta ja enkeleiltä. Minä puolestani pyydän, että otat apumme vastaan. Toisinaan näen sinun kamppailevan tilanteissa, jotka voisivat ratketa helpostikin, jos vain antaisit minun auttaa. Odotan, että antaisit minulle merkin -rukouksen tai avunpyynnön- niin että voisin osallistua tilanteen ratkaisemiseen.”
”Kun pyydät apuani, autan sinua mielelläni. Aiemmin olet estäny minua toimimasta. Olet joko uskonut, ettet ansaitse tukeani tai että tarvittavien elämänmuutosten tekeminen olisi liian pelottavaa. Ota nyt apuni vastaan ja muista, että olen täällä helpottaakseni oloasi. Sinun on vain luotettava ohjaukseeni.”
”Kiinnitä huomiota toistuviin ja voimakkaisiin mielikuviin, joita saat ajatusten, tunteiden ja näkyjen kautta. Se on Jumalan tapa viestiä minun kauttani sinulle. Kun seuraat opastustamme, sinulla on enkelten täysi tuki puolellasi.”

Kiitos!