Lokakuu 2015

Etusivu Foorumit Keskusteluklubi Lokakuu 2015

Tämä aihe sisältää 23 vastaukset, 0 kirjoittajaa, ja siihen kirjoitti viimeksi  Haba 3 vuotta, 10 kuukautta sitten.

Esillä 9 viestiä, 16 - 24 (kaikkiaan 24)
  • Julkaisija

Haba
    Osallistuja

Nousupäivä pörssissä. Kuntosalilla tuli käytyä, vaikka ihan kaikkia juttuja en pystynyt tekemään, mutta kohtalaisesti kuitenkin. Kunnon kohottaminen tällä iällä ja vaivoilla ei ole helppoa. Salilla käyminen piristää, kun muistaa ettei tämän hetken kuntoa vertaile siihen mitä joskus aiemmin on tullut nosteltua. Ja ei muuta kuin lisää samanlaisia päiviä.

#1087979 Ilmoita asiaton viesti

Haba
    Osallistuja

Pussukka kivasti plussalla. Pian pussukkaan putoaa lisää Itä-Eurooppa ja European value rahastojen osuuksia. Kipiämpi olo tänään vaikken juuri mitään ole tehnyt. Vähän olen köpötellyt metsässä koirien kanssa. Ja ei muuta kuin kattellaan rauhassa maailman menoa.

#1087980 Ilmoita asiaton viesti

Haba
    Osallistuja

Haba merkkasi Vaimolle Infraa ja Kuluttajaa ja itselle Aasiaa ja Hyvinvointia, pienen pläjäyksen kutakin. Kuntoilemassakin tuli käytyä ja tällä kertaa sain tehtyä kaiken mitä olin suunnitellut etukäteen. Varovaisesti pitää edetä eikä haaveilla liian suuria. Ja loppupäivä otetaan ihan rauhallisesti.

#1087981 Ilmoita asiaton viesti

Haba
    Osallistuja

Laskupäivä. Olo ei ole ihan paras mahdollinen, mutta sitkeästi räpistellään menemään. Ei muuta kuin pillereitä pipon alle ja taas skulaa.

#1087982 Ilmoita asiaton viesti

Haba
    Osallistuja

Tänään oli oikein komia nousupäivä ja pussukka pulleampi kuin pitkään aikaan. Viimeisimmät ostokset tuli ajoitettua melko mukavasti.
    Kuntoilunkin suhteen päivä oli oikein onnistunut. Kaikista vaivoista ja vastoinkäymisistä huolimatta Haban tulos penkkipunnerruksessa on noussut vajaassa neljässä viikossa 10 kiloa. Hitaasti ja varovaisesti piti aloittaa yli 10 vuoden tauon jälkeen, mutta alku on rohkaiseva ja omat odotukset olen onnistunut ylittämään. Kipulääkitystäkin olen saannut vähennettyä jonkin verran, mistä maha kiittää. Ja ei muuta kuin hyvää viikonloppua kaikille.

#1087983 Ilmoita asiaton viesti

Haba
    Osallistuja

Haba merkkasi eilen omaan pussukkaan siivun Aasia-Tyynimeri rahastosta. Pientä jumppaa on tullut tehtyä ja koiran kanssa ulkoiltua.

#1087984 Ilmoita asiaton viesti

Haba
    Osallistuja

Nousupäivä. Useampaan otteeseen on tullut jumpattua ilman painoja ja painojen kanssa. Vähän paremmassa kunnossa käsi on kuin Lassi Etelätalolla, mutta ei tällä kunnolla kehua retostelemaan pääse. Ja ei muuta kuin jäädään arvuuttelemaan miten paljon pussukka huomenna kutistuu.

#1087985 Ilmoita asiaton viesti

Haba
    Osallistuja

Laskupäivä, mutta ei niin paha kuin odottelin. Ahkerasti on tullut jumpattua. Tänään pystyin tekemään kaikki mitä olin etukäteen suunnitellut. Tavallista pienemmällä kipulääkityksellä olen tänään selvinnyt, joten plussapäivä siinä mielessä.

#1087986 Ilmoita asiaton viesti

Haba
    Osallistuja

Plussapäivä.

Esillä 9 viestiä, 16 - 24 (kaikkiaan 24)

Alueelle ‘Keskusteluklubi’ ei voi kirjoittaa uusia aiheita eikä vastauksia olemassaoleviin aiheisiin.